CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

неделя, май 16, 2010

Alone in my castle

И сама в моя замък още една нощ... Така съм свикнала да съм сама. И съм себе си, и съм някоя друга. И съм самотно малко момиченце, и съм силна независима жена. И съм мечтателка, и съм скептичка. И съм топла като пролетен ден и съм хладна като дъжда. И искам да създавам, и искам да руша. И душата ми е като лятна буря, родена от срещата между топлия и студения въздух. 



Искам да се изпълня със слънце и да го оставя да прелива от мен. Искам да съм стихия, пусната на свобода, неукротима, неподвластна. Искам да съм бурен вятър и нищо да не може да ме спре. Искам да стоя нощем над покривите на града и да знам, че не се страхувам от нищо. Искам да се изправя, горда и силна, да погледна живота право в очите и да му кажа: "Не, аз няма да ти се дам никога!"